Subject: FW: Õnnetused ja põlengud elektrituulikutega
From: "Berit-Helena Lamp" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 16:22:41 +0200

Tere

Palun panna küsimus deltasse, pole ajakirjaniku päring. Vastamiseks läheb
ARO-le.

Berit

From: Marko Pomerants | Powerhouse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 29, 2025 11:26 AM
To: Argo Kerb <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Õnnetused ja põlengud elektrituulikutega

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Aitan erinevatel omavalitsustel taastusenergeetika valdkonnas edasi
liikuda. Kas Päästeametil on „datat“ viimase kümne aasta põlengute ja
õnnetuste kohta seonduvalt tuuleparkidega?

Visuaalis ma tean ühte juhtumit. Lääne-Virumaal Tüükri külas üks tuulik
põles maha. EKRE ei huvitu vaid infrahelist.

Kena päeva!

Marko